Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym - Opracowanie zbiorowe , Michael Masterson

Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym

Wydawnictwo: Illuminatio
ISBN: 978-83-63965-10-5
Język: Polski
Data wydania: 12 czerwca 2014
Liczba stron: 359
Rozmiar pliku: 3,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
44,90 zł
Nasza cena:
34,90 zł

Dostępne formaty plików:

MOBI , EPUB

Zastanawiasz się, czy i ty możesz zostać geniuszem biznesu? Poznaj koncepcje i techniki, które wywołają w tobie wewnętrzną metamorfozę i zmienią sposób, w jaki myślisz o prowadzeniu firmy. Tym razem Michael Masterson – multimilioner i guru biznesu – dzieli się z tobą niezwykle ważnymi sekretami dotyczącymi zakładania nowych przedsiębiorstw i rozwijania tych już istniejących.

Jeśli planujesz uruchomienie własnego interesu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli masz już firmę, ale nie wiesz, jak wprowadzić ją na kolejny szczebel rozwoju – dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli twoje przedsiębiorstwo bardzo dobrze sobie radzi, ale ty za dużo pracujesz – znajdziesz tu strategie, dzięki którym zmniejszysz ilość czasu poświęcanego na pracę, a firma nadal będzie funkcjonowała doskonale, generując coraz większe przychody.

W kolejnych rozdziałach dowiesz się, jak: zbudować firmę od zera i szybko zacząć osiągać zyski; otoczyć się pomocnymi i kochającymi pracę ludźmi; kreować skuteczne kampanie reklamowe i prześcignąć konkurencję, wdrażając innowacyjne procedury operacyjne; wykorzystać potęgę Internetu dla zwiększenia zysków i czerpać możliwie największe przychody z prowadzenia firmy; zamienić swoją obecną pracę w najlepszą pracę na świecie.

Do zbudowania przynoszącej zyski firmy potrzeba czegoś więcej niż tylko pieniędzy – konieczne jest zastosowanie unikatowych umiejętności i strategii. Korzystając z rad Mastersona będziesz w stanie rozwinąć te niezbędne kwalifikacje i wykorzystać je do usprawnienia działania dowolnego przedsięwzięcia biznesowego.

Stwórz plan działania, który umożliwi ci wspięcie się na kolejny szczebel sukcesu!

Spis treści

Przedmowa
Podziękowania
O autorze

CZĘŚĆ I. Urzeczywistnij swój potencjał

  • Najlepsza praca na świecie
  • Pytanie, które ciągle mi zadają
  • Luksusowe podróże opłacane przez moich klientów
  • Bycie panem własnego czasu
  • Robienie tego, co lubisz
  • Praca ze wspaniałymi ludźmi
  • Czego możesz oczekiwać od tej książki


Rozdział 1. Jak osiągnąć kolejny etap

  • Cztery etapy rozwoju firmy
  • Problemy, wyzwania i szanse
  • Do czego powinieneś dążyć, prowadząc firmę?

Rozdział 2. Dlaczego liczba pracowników ma znaczenie. Alternatywny sposób określenia etapu
rozwoju firmy

  • Etap pierwszy: Ty i siedmiu pracowników szczebla kierowniczego
  • Etap drugi: od siedmiu pracowników pierwszego szczebla do 49 pracowników
  • drugiego szczebla
  • Etap trzeci: od 49 pracowników drugiego szczebla do 343 pracowników trzeciego
  • szczebla
  • Etap czwarty: od 343 pracowników trzeciego szczebla po nieograniczony rozwój

Rozdział 3. Jak zostać geniuszem biznesu

  • Pięć magicznych różdżek geniusza biznesu
  • Czego potrzebuje każda firma, by odnieść sukces
  • Gdy szybki rozwój powoduje powstanie problemów operacyjnych
  • Stagnacja po długim okresie rozwojuJakim rodzajem geniuszu się odznaczasz?

CZĘŚĆ II. Etap pierwszy: niemowlęctwo

Rozdział 4. Prymat sprzedaży

  • Czym naprawdę zajmuje się każda firma.
  • Największy błąd, jaki popełnia większość początkujących przedsiębiorców
  • Jedna nauczka czasem nie wystarcza
  • Historia dwóch młodych firm
  • Priorytety firmy znajdującej się na etapie pierwszym
  • Co mówią na ten temat eksperci
  • Pierwsze pytanie przedsiębiorcy: w jaki sposób mogę dokonać pierwszej sprzedaży?
  • Czy klienci zjawią się, jeśli będę miał gotowy produkt?
  • Kolejny aspirujący przedsiębiorca z pomysłem na biznes

Rozdział 5. Optymalna strategia sprzedaży oraz cztery podstawowe tajniki skutecznej sprzedaży

  • twojego pierwszego produktu
  • Przedstawiam optymalną strategię sprzedaży
  • Cztery tajniki optymalnej strategii sprzedaży
  • Gdzie są twoi klienci?
  • Najlepsze Strategie Marketingowe Dla Początkujących
  • Identyfikowanie najlepszych lokalizacji
  • Jaki produkt sprzedać im najpierw?
  • Jak wybrać idealny pierwszy produkt?
  • Co cieszy się wzięciem?
  • Ile powinna wynosić cena?
  • Tańsze może być czasem lepsze
  • Wycena produktów dodatkowych
  • Jak przekonać ich do zakupu twoich produktów?
  • Cztery sposoby na zbudowanie świetnego przekazu reklamowego

Rozdział 6. Jak opanować reklamową stronę sprzedaży

  • Cztery kluczowe koncepcje, które musi znać każdy geniusz marketinguRóżnica między pragnieniami a potrzebami
  • Różnica między cechami a zaletami
  • Jak określić dla produktu jego unikatową propozycję sprzedaży
  • Jak sprzedać USP

Rozdział 7. Drugorzędne - ale nadal ważne: Priorytety firmy znajdującej się na etapie pierwszym

  • Mentoring
  • Szkolenie zespołu
  • Wyznaczanie celów biznesowych

Rozdział 8. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy znajdującej
się na etapie I

CZĘŚĆ III. Etap drugi: dzieciństwo

Rozdział 9. Od miliona do 10 milionów i więcej. Jak przełamać syndrom firmy jednego produktu

  • Ugrzęźnięcie na pierwszym etapie
  • Samozatrudnienie a pomnażanie kapitału
  • Charakter rozwoju zachodzącego na drugim etapie
  • Jak raz za razem podwajać swoje przychody
  • Trochę o moich osobistych doświadczeniach związanych z rozwojem na drugim etapie
  • Łatwy – choć niepozbawiony wad – sposób na tworzenie nowych produktów
  • Początek pierwszej fazy stagnacji
  • Jeśli coś sprawdziło się raz, zrób to ponownie
  • Osiągnięcie 80 milionów dolarów przychodu
  • Jak zmienić swoją firmę (i samego siebie) na drugim etapie

Rozdział 10. Innowacyjność – klucz do rozwoju na drugim etapie

  • Dlaczego innowacje rzadko stanowią rewolucję
  • Co jest nie tak z imitacjami?
  • Wyrazy uznania dla Malcolma Gladwella
  • Wróćmy do naszej dyskusji o produktach podstawowych i uzupełniających...
  • Dlaczego musisz wyznaczać sobie wysokie standardy innowacyjności
  • Jak wygenerować masę pomysłów na nowe produktyMój przepis na przeprowadzenie kreatywnej burzy mózgów
  • Tworzenie nowych pomysłów przy pomocy magicznej kostki
  • Jak zmienić kulturę panującą w firmie
  • Jak zostać propagatorem innowacyjności
  • Jak stworzyć kulturę opartą na innowacyjności
  • Ostatnia wskazówka na temat wspierania innowacyjności
  • Jak uchronić przejaw geniuszu przed zapomnieniem: reguła 24 godzin

Rozdział 11. Szybkość. Jak zastosować zasadę „Gotów, Pal, Cel” w swojej firmie

  • Prosty wzór na rozwój na drugim etapie
  • Trzy kwestie, na które powinieneś być szczególnie wyczulony
  • „Pieniądze uwielbiają szybkość”
  • Szybszy proces testowania oznacza więcej produktów, co przekłada się na wyższe
  • zyski
  • W jaki sposób testowanie produktu może zagwarantować szybkość, pewność i zysk
  • Jak zwiększyć szybkość: studium przypadku
  • Zasada przyśpieszonej porażki
  • Strategia „Gotów, Pal, Cel”
  • Metodyka zasady „Gotów, Pal, Cel”
  • Ekonomiczność zasady „Gotów, Pal, Cel”
  • „Gotów, Pal, Cel” jako narzędzie zarządzania

Rozdział 12. Przygotowania

  • Czy masz dobry pomysł?
  • Jak zdefiniować słowo „dobry”
  • Czy ma on twoim zdaniem szanse powodzenia?
  • Czy twoje cele sprzedażowe są realne?
  • Czy jesteś w stanie przetestować pomysł?
  • Czy znasz zadania, które należy wykonać?
  • Czy masz ludzi, którzy zajmą się wykonywaniem tych zadań?
  • Czy masz plan B?Jak stworzyć plan B
  • Tworzenie biznesplanu metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Filarem szybkości jest zwięzłość

Rozdział 13. Na co jeszcze czekasz? Strzelaj wreszcie!

  • Najważniejsze przyczyny zaniechania większości dobrych pomysłów
  • Wszystkie drobne sprawy, które nigdy nie zostają załatwione
  • Psychologiczne podłoże ciągłego odkładania s praw w czasie
  • (prokrastynacji)
  • Błagam... nie zmuszaj mnie, bym ci odmówił
  • Historia o odwadze
  • His toria Susan

Rozdział 14. Jak celnie wybrać produkt

  • Opowieść o stopniowej degradacji
  • Stopniowych zmian nie da się zmierzyć w dłuższej perspektywie
  • Analiza podejścia do biznesu: Złota Reguła czy Reguła Złota?
  • Jak dzielić się bogactwem: stopniowe udoskonalanie
  • Stopniowe ulepszanie działa
  • Jak tworzyć znakomite produkty, których jakość nieustannie się poprawia
  • Jak często powinieneś wprowadzać ulepszenia?
  • Jak znaczne powinny być ulepszenia?
  • W jaki sposób powinieneś informować o zmianach?

Rozdział 15. Jak celnie dobrać marketing. Część 1: Kurs przyśpieszony

  • Jak mocno jesteś zorientowany na sprzedaż?
  • Jak zostać geniuszem sprzedaży i marketingu
  • Krok pierwszy: wypędzanie demonów fałszywej przyzwoitości
  • Krok drugi: trzy proste metody na lawinowy wzrost przychodów
  • Jak znacznie zwiększyć dożywotnią wartość klientów
  • Łatwy... i dochodowy sposób prowadzenia obsługi klienta
  • Krok trzeci: błyskawiczny kurs sprzedaży i marketinguRozdział 16. Jak celnie dobrać marketing. Część 2: Zrozumieć szał zakupów
  • Stara, zniszczona torba podróżna i ludzki bankomat
  • Przeprosiny za konsumpcjonizm
  • Kiedy impuls do zakupu jest najsilniejszy?
  • Zrozumieć szał zakupów
  • „Te buty sprawiają, że wyglądam pięknie”, czyli logika, jaką przy zakupie kieruje się
  • klient
  • Co zrobić, gdy klienci są w prawdziwym amoku
  • Jak wywołać szał zakupów
  • Poznaj czas trwania, siłę i charakter szału zakupowego twoich klientów

Rozdział 17. Gotów, Pal, Cel w praktyce

  • Jak zostać filmowcem metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Moje pierwsze próby nakręcenia filmu metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Moja pierwsza próba wyprodukowania płyty metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • „Gotów, Pal, Cel” a drugie źródło dochodu

Rozdział 18. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy
znajdującej się na etapie drugim

CZĘŚĆ IV. Etap trzeci: dojrzewanie

Rozdział 19. Jak wkroczyć w trzeci etap

  • Druga poważna transformacja
  • Przejście na drugą stronę lustra
  • Jak przeobrazić firmę we właściwy sposób
  • Co musisz zrobić
  • Reguła trzech
  • Czy jes teś „wizjonerem”?
  • Jak zarządzać firmą osiągającą 100 milionów złotych przychodu

Rozdział 20. Jak przeistoczyć się w lidera korporacji

  • Umiejętności niezbędne do tego, aby z przedsiębiorcy stać się prezesem wielkiej
  • korporacji
  • Sprawowanie kontroli nad działaniami operacyjnymiKierowanie menedżerami
  • Przekazywanie swojej wizji
  • Nawiązywanie kontaktów w celu uruchomienia wspólnych przedsięwzięć
  • Negocjowanie umów
  • Zatrudnianie właściwych osób

Rozdział 21. Jak zapełnić swoją firmę gwiazdami i supergwiazdami

  • Gdzie znaleźć najlepszych?
  • Ogłoszenie standardowe
  • Znacznie lepsze ogłoszenie
  • Idealna metoda rekrutacji
  • Jak pójść o krok dalej w poszukiwaniu supergwiazd
  • Rozwijanie własnych supergwiazd
  • Pielęgnowanie najlepszych z najlepszych
  • Kilka dalszych przemyśleń

Rozdział 22. Wąskie gardła, biurokracja i polityka

  • Stosowanie się do wymogów prawnych
  • Inne wąskie gardła
  • Niewidzialne wąskie gardło
  • Nie wchodź w drogę?
  • Biurokracja
  • Biurowa polityka
  • Jakie szkody mogą wyrządzić pracownicy uprawiający politykę?
  • Recepta na politykę

Rozdział 23. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy
znajdującej się na etapie trzecim

CZĘŚĆ V. Etap czwarty: dorosłość

Rozdział 24. Ostatnia wielka zmiana

  • Rola 1: pracownik
  • Rola 2: menedżer
  • Rola 3: budowniczy firmy
  • Rola 4: budowniczy majątku
  • Czas, by na nowo zastanowić się, jaką rolę chcesz odgrywać
  • Lekka praca
  • Jak sprawić, by praca na etapie czwartym była prosta i przyjemna

Rozdział 25. Pełnienie w firmie roli głównego inwestora

  • Pełnienie roli doradcy
  • Pełnienie roli Warrena Buffeta
  • Kupowanie innych firm
  • Wejście na giełdę
  • Sprzedaż firmy
  • Posłowie
  • Bibliografia

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »