Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber, Tomasz Rzychoń, Tomasz Boruszczak

Mit przedsiębiorczości

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-930-9
Język: Polski
Data wydania: 10 kwietnia 2015
Czas: 6 godz. 5 min.
Rozmiar pliku: 334,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
39,90 zł
Nasza cena:
39,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3 , EPUB, MOBI

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.

Spis treści

1 Przedmowa
2 Wprowadzenie
3 Cześć pierwsza. Mit przedsiębiorczości i małe firmy. Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości
4 Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny
5 Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego
6 Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników
7 Rozdział 5. Poza strefa komfortu
8 Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie
9 Cześć druga. Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes. Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk
10 Rozdział 8. Prototyp franczyzy
11 Rozdział 9. Pracuj nad swoja firmą, a nie w niej
12 Cześć trzecia. Budowanie malej firmy, która działa!. Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu
13 Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu
14 Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy
15 Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny
16 Rozdział 14. Zbuduj strategie organizacyjna
17 Rozdział 15. Zbuduj strategie zarzadzania
18 Rozdział 16. Zbuduj strategie zasobów ludzkich
19 Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa
20 Rozdział 18. Zbuduj strategie systemowa
21 Rozdział 19. List do Sary
22 Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia
23 Posłowie. Zrób pierwszy krok
24 O autorze
Łączny czas nagrania

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »