Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
E-gatunki dziennikarskie - Wiesław Godzic

E-gatunki dziennikarskie

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7561-491-6
Język: Polski
Data wydania: 27 luty 2015
Liczba stron: 260
Rozmiar pliku: 6,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
44,90 zł
Nasza cena:
39,90 zł

Dostępne formaty plików:

MOBI , EPUB, PDF

Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze. Tymczasem – myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage’ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi – bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili.

Spis treści

Od redaktora
Wiesław Godzic
Wstęp 1
Zbigniew Bauer
Wstęp 2
Grażyna Stachyra
Współczesne gatunki radiowe jako konglomeraty i kolekcje
Wiesław Godzic
Gatunek telewizyjny: nostalgia i władza bez przyszłości?
Zbigniew Bauer
Gatunki dziennikarskie w Sieci. Co się zmieniło
i jak bardzo?
Lidia Rudzińska
Amator w natarciu: wideoblogi i webshow
jako przykład nowej amatorskiej aktywności w Sieci
Małgorzata Bulaszewska
Blog to... blog. Analiza pojęcia w kilku wybranych
perspektywach badawczych. Próba charakterystyki
blogów pisanych przez dziennikarzy głównego nurtu
Paweł Wieczorek
Cztery razy „i”. Facebook w praktyce dziennikarskiej
Małgorzata Kowalewska
O rozumieniu i o braku zrozumienia dla memów
Lidia Rudzińska
Twitter jako skuteczne narzędzie w pracy dziennikarza
Andrzej Kozieł
O gatunkach i formatach telewizyjnych
Zbigniew Bauer
Gry informacyjne – wydmuszka czy nowy sposób
na dziennikarstwo XXI wieku
Informacje o autorach Indeks

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »