Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Katarzyna Bachnik

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7561-505-0
Język: Polski
Data wydania: 13 luty 2015
Liczba stron: 160
Rozmiar pliku: 2,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
39,90 zł
Nasza cena:
34,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, PDF

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw 
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0 
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników 
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie 
2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych 
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie 
2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych 
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring 
2.4.2. Wsparcie klienta
2.4.3. Komunikacja 
2.4.4. Współpraca z interesariuszami 
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych 
3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych
3.2. Współtworzenie
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing 
3.4. Crowdsourcing w praktyce 
3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu” 
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem 
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja
4.3.3. Troska o ludzi
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu 

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza”
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół 
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów 
4.3.10. Spójność wypowiedzi 
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii 
4.3.12. Inspirowanie
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.4.1. Dell
4.4.2. Toyota
4.4.3. Heyah
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M
4.5.2. Asiana Airlines lot 214
4.5.3. Adidas
4.5.4. Uważam Rze
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell
4.5.7. NC+
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Zakończenie

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »