Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Jak przygotować się do akcji promocyjnej 1% - Mariusz Olech

Jak przygotować się do akcji promocyjnej 1%

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-3791-0
Język: Polski
Data wydania: luty 2015
Liczba stron: 18
Rozmiar pliku: 910,2 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
18,33 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Rosnąca popularność 1% sprawia, że otrzymywaniem środków finansowych w ten sposób jest zainteresowanych coraz więcej organizacji pozarządowych. To zaś powoduje, że jest między nimi duża konkurencja w rywalizacji o względy przekazujących 1% podatników. W takiej sytuacji coraz większego znaczenia nabiera prowadzenie kampanii promocyjnych mających na celu przekonanie tych osób, aby podatek z 1% przekazały na tę, a nie inną organizację. Jak przeprowadzić taką kampanię?

Spis treści

Organizacja musi zoptymalizować budżet kampanii
Niezbędna jest analiza grupy docelowej
Należy wziąć pod uwagę rezultaty dotychczas przeprowadzanych akcji
Właściwy moment to przełom marca i kwietnia
Podatnicy reagują na hasło
Warto zaangażować przyjaciół i znajomych
Billboardy droższe, ale skuteczne
Własna e-strona to tani i dobry sposób na promocję
Internetowa wyszukiwarka sprzymierzeńcem organizacji
Ważne, aby dać się polubić
Współpraca z mediami przyniesie obustronne korzyści
Pomoc przy wypełnianiu PIT-ów powinna zwiększyć wpływy z 1%
Imprezy charytatywne spopularyzują fundację
Koperta to także nośnik informacji
Promocja powinna być długofalowa

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »