Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Konsument na rynku usług - Grażyna Rosa

Konsument na rynku usług

Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 978-83-255-6682-1
Język: Polski
Data wydania: 2015
Liczba stron: 355
Rozmiar pliku: 5,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
59,00 zł
Nasza cena:
59,00 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań,
  • jakie działania marketingowe są na nim prowadzone,
  • jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług,
  • jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii.

(…) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze.

Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Prof. UE we Wrocławiu
Katedra Podstaw Marketingu

Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »