Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Efekt wirusowy w biznesie - Robert Michalak, Monika Piotrowska, Jonah Berger

Efekt wirusowy w biznesie

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-935-4
Język: Polski
Data wydania: 20 luty 2015
Czas: 5 godz. 18 min.
Rozmiar pliku: 291,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
39,90 zł
Nasza cena:
34,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3

Skąd się bierze popularność?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.
- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób
z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.
Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje
i reklamy będą się rozprzestrzeniać.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Spis treści

Wprowadzenie: Skąd się bierze popularność?
Dlaczego 100 dolarów to dobra cena za kanapkę?
Co sprawia, że pewne produkty czy idee stają się popularne?
Co ma większe znaczenie: treść komunikatu czy jego nadawca?
Czy można sprawić, aby treści stały się zaraźliwe?
Przypadek wirusowego blendera
Sześć kluczowych zasad STEPPS
1. Waluta społeczna
Gdy budka telefoniczna to tajemne przejście
Mrówki potrafią podnieść ciężar pięćdziesiąt razy większy od siebie
Dlaczego gromadzenie mil lotniczych jest jak gra wideo?
Kiedy nieprzystępność popłaca?
Dlaczego wszyscy chcą jeść podroby?
Negatywny aspekt zapłaty
Udostępniamy to, co poprawia nasz wizerunek
2. Skojarzenia
O czym więcej się mówi: o Disneyu czy o płatkach Cheerios?
Jak misja NASA przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży słodyczy
Czy miejsce głosowania może wpłynąć na jego przebieg?
Weź pod uwagę kontekst
Fenomen Rebekki Black
Tworzenie sprzyjających warunków: Kit Kat i kawa
To, co często przychodzi nam do głowy, często staje się tematem rozmowy
3. Emocje
Dlaczego niektóre artykuły trafiają na listę najczęściej
przesyłanych dalej?
Dlaczego czytanie artykułów naukowych jest jak stanie na krawędzi
Wielkiego Kanionu?
Dlaczego złość jest jak humor?
Jak zyskać rozgłos dzięki zniszczonej gitarze?
Łzy wzruszenia na myśl o wyszukiwarce internetowej
Kiedy coś jest dla nas ważne, chcemy się tym podzielić
4. Jawność
Czy logo Apple wygląda lepiej do góry nogami?
Dlaczego umierający pacjenci odrzucają możliwość transplantacji
nerki?
Zapuszczanie wąsów w dobrej sprawie
Jak się reklamować bez budżetu na reklamę?
W jaki sposób kampanie antynarkotykowe mogą zwiększać
użycie narkotyków?
Gdy coś się pokazuje, zawsze dobrze rokuje
5. Praktyczna wartość
Jak jeden starszy pan nakręcił wirusowe wideo o kukurydzy
Dlaczego turyści rozmawiają o odkurzaczach?
Udostępnianie treści jest nową formą budowania stodół
Czy ludzie skłonni są zapłacić, by zaoszczędzić?
Dlaczego 100 to taka magiczna liczba?
Kiedy kłamstwo rozprzestrzenia się szybciej niż prawda
Coś, co może się przydać
6. Opowieści
Opowieści są jak koń trojański
Dlaczego wysoki poziom obsługi klienta działa lepiej niż reklama?
O tym, jak stadionowy ekshibicjonista wystąpił na olimpiadzie
Dlaczego niektóre opowieści są niezapomniane?
O tym, jak panda uczyniła wirusowość wartością
Informacje rozprzestrzeniają się pod płaszczykiem czczej paplaniny
Epilog
Dlaczego 80 proc. manikiurzystek w Kalifornii pochodzi z Wietnamu?
Stosowanie zasad STEPPS
Podziękowania

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »