Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Traf w sedno - Bill McGowan

Traf w sedno

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-866-1
Język: Polski
Data wydania: 24 października 2014
Liczba stron: 248
Rozmiar pliku: 5,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
59,90 zł
Nasza cena:
49,90 zł

Dostępne formaty plików:

MOBI , EPUB

Czy zdarzyło ci się żałować:dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś
w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód?

W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem,
w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów,
w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich:
Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza.
Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać.
Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie.
Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy.

Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć
i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.

Spis treści

  1. Podziękowania
  2. Wprowadzenie
  3. Rozdział 1. Język sukcesu
  4. Rozdział 2. Zasady przekonywania
  5. Rozdział 3. Zasada Nagłówka
  6. Rozdział 4. Zasada Scorsese
  7. Rozdział 5. Zasada Sosu do Makaronu
  8. Rozdział 6. Zasada Braku Pośpiechu
  9. Rozdział 7. Zasada Przekonania
  10. Rozdział 8. Zasada Ciekawości
  11. Rozdział 9. Zasada Drapera
  12. Rozdział 10. Radzenie sobie przed publicznością
  13. Rozdział 11. Siedem zasad w pracy
  14. Rozdział 12. Siedem zasad w życiu prywatnym
  15. Rozdział 13. Siedem Zasad i ty

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »