Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Nieograniczony sukces w sprzedaży - Brian Tracy, Marcin Kowalczyk

Nieograniczony sukces w sprzedaży

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-857-9
Język: Polski
Data wydania: 12 września 2014
Liczba stron: 264
Rozmiar pliku: 1,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
44,90 zł
Nasza cena:
37,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, MP3
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki.

Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!

Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.

Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:

- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,

- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,

- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,

- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,

- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,

- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,

- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,

- dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów,

- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,

- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji”,

- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,

- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,

- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,

- i dużo, dużo więcej!

Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.

Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś „sztuczki” czy „sekretne metody”, ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.

BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Spis treści

  1. Wprowadzenie. Sprzedaż – nowa rzeczywistość
  2. Rozdział 1. Psychologia sprzedaży .
  3. Rozdział 2. Osobiste planowanie sprzedaży – zostań szefem firmy Ja, SA
  4. Rozdział 3. Pozyskiwanie nowych klientów
  5. Rozdział 4. Sprzedaż relacyjna
  6. Rozdział 5. Sprzedaż konsultacyjna
  7. Rozdział 6. Właściwa identyfi kacja potrzeb
  8. Rozdział 7. Wpływanie na zachowanie klienta
  9. Rozdział 8. Prowadzenie przekonujących prezentacji
  10. Rozdział 9. Przełamywanie zastrzeżeń i wątpliwości.
  11. Rozdział 10. Zamykanie sprzedaży
  12. Rozdział 11. Uzyskiwanie sprzedaży ponownej i poleceń
  13. Rozdział 12. Zarządzanie czasem dla handlowców
  14. Podsumowanie. Siedem sekretów sukcesu w sprzedaży
  15. O autorach

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »