Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Rozwiązywanie konfliktów. Praktyczny poradnik dla pracodawców i men... - Fredric Bohm

Rozwiązywanie konfliktów. Praktyczny poradnik dla pracodawców i men...

Wydawnictwo: BL Info Polska Sp. z o.o.
ISBN: 978-83-89537-88-1
Język: Polski
Data wydania: 30 maja 2014
Liczba stron: 126
Rozmiar pliku: 1,6 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
39,90 zł
Nasza cena:
35,67 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Czy wiesz, że konflikty w miejscu prac są bardzo kosztowne dla pracodawcy? Zwiększają rotację zatrudnienia, są przyczyną wielu zwolnień chorobowych i wpływają na zmniejszenie motywacji do pracy. Nie chodzi jednak o to, aby całkowicie wyeliminować konflikty - bywają one pożyteczne i twórcze. Chodzi o to, aby umiejętnie rozwiązywać spory między pracownikami i nie dopuścić do eskalacji konfliktu.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.

Spis treści

  • Przedmowa
  • Zagrożenia i możliwości– pożyteczne i niepożyteczne konflikty
  • Trzy możliwe rezultaty
  • 100% prawdopodobieństwa
  • Prymitywne reakcje we współczesnym świecie
  • Brzydkie zagrania dają łatwe zwycięstwo
  • Łatwe zwycięstwo
  • Konflikty w miejscu pracy – przyczyny i powiązania
  • Co się za tym kryje?
  • Różnice charakterów
  • Problemy w komunikowaniu się
  • Powiązania międzyludzkie
  • Natura konfliktu – co naprawdę robią ludzie, kiedy się kłócą
  • Zachowanie sprzyjające konfliktom
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
  • Pięć najważniejszych strategii
  • Czy mam interweniować?
  • Sposób postępowania
  • Analiza konfliktu – klucz do uporania się z konfliktem
  • Przeanalizuj konflikt
  • Wyznacz sobie konkretny cel
  • Zidentyfikuj strony konfliktu
  • Informuj strony konfliktu
  • Indywidualne rozmowy ze stronami konfliktu
  • Podsumuj wynik
  • Pomyśl o środkach zaradczych
  • Dlaczego nie przestaną? – czynniki podtrzymujące
  • Unikanie
  • Zachowanie marginesu bezpieczeństwa
  • Sojusze
  • Prestiż
  • Reguła eskalacji
  • Teoria progów
  • Czynniki komunikacyjne
  • Środki zaradcze – jak doprowadzić do porozumienia?
  • Zmotywuj strony konfliktu
  • Szukaj kompromisów
  • Zachęć strony do spróbowania
  • Zmień nastawienie stron
  • Doprowadź do zamiany ról
  • Pozwól stronom dać upust złości
  • Zapobiegaj czytaniu w myślach
  • Rozróżniaj pomiędzy osobą a zachowaniem
  • Dmuchaj na zimne – o zapobieganiu konfliktom
  • Pięć sposobów na przeciwdziałanie
  • Zakończenie
  • Zebrane rady

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »