Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - Lennart Rosell, Bratumiła Pawłowska

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania

Wydawnictwo: BL Info Polska Sp. z o.o.
ISBN: 978-83-89537-36-2
Język: Polski
Data wydania: 30 października 2011
Liczba stron: 146
Rozmiar pliku: 1,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
28,00 zł
Nasza cena:
35,67 zł

Dostępne formaty plików:

MOBI , EPUB, PDF

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.

Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.

Spis treści

 

  • Przedmowa
  • Wypracuj własny styl sprzedawania
  • Strategia sprzedaży
  • Co motywuje klienta do dokonania zakupu
  • Proces sprzedaży
  • Cztery podstawowe zasady
  • Przygotowania
  • Początek prezentacji sprzedażowej
  • Prezentacja sprzedażowa
  • Współgranie z klientem
  • Stań się lepszym słuchaczem
  • Coś jeszcze na temat współgrania
  • Mowa ciała
  • Gdy przychodzi do ciebie klient
  • Techniki finalizowania sprzedaży
  • Tradycyjne techniki zamykania sprzedaży
  • Przewidywanie i przyjmowanie zarzutów
  • Sprzedaż przez telefon
  • Scenariusz
  • Wprowadzenie
  • Realizacja
  • Sprzedaż przez sieć (Networking)
  • Bardziej zadowoleni klienci
  • Efektywnie wykorzystuj czas
  • Unikaj odkładania spraw na później
  • Niepożądane przerwy
  • Nieplanowane rozmowy telefoniczne
  • Niepożądani goście
  • Uwagi końcowe
  • Szybkie dostawy
  • Skuteczne oferty
  • Efektywne miejsce pracy
  • Stres
  • Po złożeniu zamówienia

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »