Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Zarządzaj swoim czasem - Pamela Dodd, Dorota Strumińska

Zarządzaj swoim czasem

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-823-4
Język: Polski
Data wydania: 16 kwietnia 2014
Liczba stron: 122
Rozmiar pliku: 925,2 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
34,90 zł
Nasza cena:
29,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, MP3

Niezbędne rady, jakich potrzebujesz, by dobrze się zorganizować i działać!

Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem:

• doprowadzają do końca więcej spraw,

• odczuwają mniejszy stres,

• mają lepsze relacje z innymi,

• lepiej postrzegają siebie i swoje życie.

 

Ty także możesz to wszystko osiągnąć. Zależy to tylko od ciebie. Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę. Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces.

Dowiesz się:

• Na co naprawdę poświęcasz swój czas (i rozstaniesz się ze złudzeniami).

• Jak zastosować 5 łatwych metod, by uwolnić się od nadmiaru rzeczy.

• Jak w sposób natychmiastowy zbudować silną samodyscyplinę.

• Dlaczego odkładanie spraw na później nie zawsze jest rzeczą złą.

• Jak poradzić sobie z 10 największymi „złodziejami czasu”.

Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy.

 

Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie

związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się.

 

Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.

Spis treści

Podziękowania

Wstęp

Część I. Skup się

1. Napisz to

2. Odkryj, co dla ciebie znaczy czas

3. Określ swoje wartości

4. Stwórz wizję

Część II. Planuj

5. Zastosuj Osobisty System Planowania

6. Wyznacz cele

7. Planuj wstecz

8. Nadaj priorytety

Część III. Organizuj

9. Znajdź miejsce na wszystko

10. Utrzymuj porządek na biurku

Część IV. Podejmij działanie

11. Pokonaj odkładanie spraw na później

12. Naucz się mówić „nie”

13. Bądź punktualny

14. Ogranicz przeciążenie informacjami

15. Ogranicz zakłócenia do minimum  .

16. Rób jedną rzecz, nie kilka naraz

17. Podejmuj ryzyko

18. Deleguj więcej/lepiej

19. Organizuj lepsze spotkania

20. Komunikuj się strategicznie

Część V. Ucz się

21. Eksperymentuj

22. Analizuj i zastanów się

23. Udzielaj i przyjmuj informacje zwrotne

24. Mierz wyniki

25. Zarządzaj stresem i dobrym samopoczuciem

Aneks A. Najlepsze książki o zarządzaniu czasem

– z komentarzem

Aneks B. Inne polecane książki

Aneks C. O autorach

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »