Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry - Zamęcki

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-438-2
Język: Polski
Data wydania: 2012
Liczba stron: 105
Rozmiar pliku: 6,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik do gry The Book of Unwritten Tales to kompletny przewodnik po świecie gry, chronologicznie podzielony na poszczególne rozdziały. Solucja zawiera ponadto opis rozwiązania wszystkich zagadek, chociaż sposób ich rozwiązania czasami może się różnić.

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Nate zostaje wojownikiem - Tarcza (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury (Rozdział 2 - In the Town)
  • Zdobycie artefaktu (1) - Sterownia świątyni (Rozdział 3 - The Sunken Temple)
  • We wnętrzu świątyni (Rozdział 3 - The Sunken Temple)
  • Jak przerwać grę RPG? (Rozdział 2 - In the Town)
  • Ekwipunek na wyprawę (Rozdział 1 - Prolog)
  • Wywoływanie piorunów (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny (Rozdział 2 - In the Town)
  • Opowieści z krypty (Rozdział 4 - The Wild Lands)
  • Uwolnienie profesora MacGuffina (Rozdział 1 - Prolog)

Informacja o grze

The Book of Unwritten Tales to zrealizowana w konwencji point & click gra przygodowa, która w humorystyczny sposób podchodzi do tematyki fantasy i gatunku role-playing. Za produkcją tytułu stoją bremeńscy programiści z firmy KING Art Games.

Gra The Book of Unwritten Tales, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry
-Rozdział 1 - Prolog
-Uwolnienie profesora MacGuffina
-Jak pozbyć się szczura z browaru?
-Ekwipunek na wyprawę
-Dom profesora MacGuffina
-Ukryta piwnica w domu profesora
-Rozdział 2 - In the Town
-Jak przerwać grę RPG?
-Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury
-Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny
-Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru
-Wilbur zostaje magiem (4) - Zdobycie amuletu
-Wilbur zostaje magiem (5) - Nauka zaklęcia
-Werbowanie załogi na wyprawę - Ivo
-Znalezienie lokalizacji wyspy
-Werbowanie załogi na wyprawę - Nate i Critter
-Rozdział 3 - The Sunken Temple
-Przed wejściem do świątyni
-We wnętrzu świątyni
-Zdobycie artefaktu (1) - Sterownia świątyni
-Zdobycie artefaktu (2) - W żołądku bestii
-Rozdział 4 - The Wild Lands
-Opowieści z krypty
-Jak przechytrzyć paladyna?
-Nate zostaje wojownikiem - Hełm
-Nate zostaje wojownikiem - Tarcza
-Wywoływanie piorunów
-Nate zostaje wojownikiem - Miecz
-Jak uwolnić się z lochów?
-Próba siły
-Próba celności
-Wilbur odzyskuje artefakt
-Rozdział 5 - The Wild Lands once again

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »