Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry - Maciej

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-376-7
Język: Polski
Data wydania: 2012
Liczba stron: 895
Rozmiar pliku: 66,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik do gry Risen 2: Mroczne wody zawiera szczegółowy opis zadań z podziałem na wyspy i fragmenty kontynentów, kolejno odwiedzanych podczas zmagań. Każda misja zawiera osobną mapkę, na której oznaczone są kluczowe dla niej postaci i lokacje.

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zostań piratem (Zadania - Tacarigua)
  • Przywoływacz Dusz (Unikatowy oręż)
  • Królewski miecz (Unikatowy oręż)
  • Tacarigua (Legendarne przedmioty)
  • Artefakt Stalowobrodego (1) (Zadania - Wybrzeże Ostrzy)
  • Morski tancerz (Unikatowy oręż)
  • Wybór frakcji
  • Mapa skarbów O'Briana (Zadania - Tacarigua)
  • Wicher (Unikatowy oręż)
  • Ciężka skrzynia (Zadania - Tacarigua)

Informacja o grze

Kontynuacja gry z gatunku cRPG stworzonej przez autorów znanej serii Gothic – studio Piranha Bytes. Choć tytuł nie wiąże się w żaden sposób z sagą o Bezimiennym, można w nim wychwycić parę podobieństw.

Gra Risen 2: Dark Waters, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Poradnik do gry Risen 2: Mroczne Wody
-Bohater - Atrybuty
-Broń biała
-Broń palna
-Wytrzymałość
-Cwaniactwo
-Voodoo
-Bohater - Biegłości
-Broń biała
-Broń palna
-Wytrzymałość
-Cwaniactwo
-Voodoo
-Bohater - Zdolności specjalne
-Broń biała
-Broń palna
-Wytrzymałość
-Cwaniactwo
-Voodoo
-System walki
-Broń biała
-Broń palna
-Podłe sztuczki
-Voodoo i inne
-Załoga statku
-Wybór frakcji
-Zadania - Caldera
-Na Tacariguę
-Porozmawiaj z Carlosem
-Przeszukaj plażę
-Spotkaj się z komendantem!
-Szczątki statku
-Uratuj Patty
-Zebrano szczątki statku na plaży
-Zadania - Tacarigua
-10 krwawych korzeni
-7 worków cukru
-Ciężka skrzynia
-Gdzie jest mój statek?
-Głodny niewolnik
-Grog dla strażników
-Handel cukrem
-Idź za Largiem
-Krabobicie z Blakiem
-Ładunek cukru
-Mapa skarbów O'Briana
-Mapa skarbów Pete'a
-Mapa Tacarigui
-Mięso dla kucharza
-Nagroda
-Nocny pościg
-Plaga termitów
-Pomoc kuchenna
-Posterunek piratów
-Rozprosz Alistera
-Skarb O'Briana
-Skarb Pete'a
-Splądrowano stary grób
-Tłusta pieczeń
-Tragarze wody
-Ubrania Larga
-Ubrania pirata
-Uwolnić Larga
-W oczekiwaniu na rum
-Walcz z Doggsem
-Walcz z Fosterem
-Wyrównanie rachunków z Hankiem
-Wytrzymałe ubranie
-Zapasy żywności
-Zawiadom Thompkinsa!
-Zdrajca i bestia
-Znajdź kryjówkę piratów
-Znajdź Stalowobrodego
-Zostań piratem
-Zadania - Wybrzeże Ostrzy
-4 kawałki nefrytu
-Artefakt Stalowobrodego (1)
-Artefakt Stalowobrodego (2)
-Atak na świątynię
-Auć!
-Bazyl nie żyje!
-Bądź towarzyszem Hikoko
-Błogosławieństwo przodków
-Bramy miasta o rzut kamieniem
-Broń tytanów
-Czerwone wino
-Cztery ofiary dla Kanadiktu
-Czwarty członek załogi
-Czy jesteś tego wart?
-Dalej na południe
-Dalej w głąb lądu
-Dalej w stronę wybrzeża
-Długi Eusebia
-Do Indian
-Do Puerto Isabella
-Dobre pierwsze wrażenie!
-Dostawa dla Wrony
-Dostęp do świątyni
-Drewniane skrzynie
-Drewniane skrzynie dla Miguela
-Duch Stalowobrodego
-Gdzie jest statek Wrony?
-Groźna bestia
-Handel wymienny
-Idź z Patty
-Idź za Ranapirim do dżungli
-Idź za Ranapirim do wieży
-Idź za Ranapirim w głąb lądu
-Idź za Venturem do miasta
-Idź za Venturem do Puerto Isabella
-Idź za Venturem do świątyni
-Indianie
-Jaskinia Jaguara
-Jaskinia w pobliżu przełęczy
-Jeszcze kawałek
-Kilka beczek wody...
-Laleczka Bakira
-Laleczka Jima
-Laleczka Sebastiano
-Małpie figle
-Mapa skarbów Jima
-Marionetka
-Masz coś do jedzenia?
-Muszkiet
-Naprzód marsz!
-Nefryt
-Nefrytowa jaskinia
-Nowy statek
-Odwróć uwagę Skinnera
-Ogniste ptaki blokują most
-Okropne przeczucie
-Ostrza dla Coopera
-Plan Chani
-Plemię Shaganumbi
-Podejrzliwy Tonka
-Podrzynacze gardeł
-Podział łupu
-Pojedynek z Masaru
-Pokonaj strażników na wieży
-Pokonaj Tita
-Polowanie na Ogniste ptaki
-Pomoc w walce z Wroną
-Porozmawiaj z komendantem
-Porozmawiaj z Patty
-Porozmawiaj z piratami na wieży
-Poszukiwane bożka
-Pośród dzikusów
-Przebiegły kapitan
-Przesłuchaj Hawkinsa
-Przez dżunglę
-Przez jaskinię szczurów
-Przez most
-Przez przełęcz
-Przez rzekę
-Rośliny, grzyby i zioła
-Rośliny, grzyby i zioła Natsumi
-Sabotaż
-Skarb Jima
-Skarb na indiańskim cmentarzu
-Skarb na plaży Puerto Isabella
-Skarb w Dolinie Jaguara
-Skrzynia Bazyla
-Sprawozdanie strażnika
-Statek Wrony
-Trofea
-Trzeci członek załogi
-Tytan ziemi
-Ucieknij z wieży
-Ukryta straż
-Ukryty bożek
-Uwolnij Hawkinsa!
-Uwolnij Tahanę
-W głąb doliny
-Walka z Wroną
-Włos wodza
-Wojownicy przed świątynią!
-Wracamy do domu
-Wracamy do początku
-Z powrotem do wioski z Hikoko
-Zdobądź statek
-Złote maski
-Zły duch rzeki
-Znaleziono bożka Shaganumbi
-Zadania - Antigua
-Armata
-Beczki prochu
-Beczki wody
-Butch musi odejść
-Czysty luksus
-Do jaskini
-Gdzie jest Rick?
-Grób Gibsona
-Hasło
-Idź z Henrim na strzelnicę
-Idź za Slayne'em
-Idź za Slayne'em na jego statek
-Idź za Slayne'em na zewnątrz
-Marionetka Butcha
-Mordobicie
-Najlepsza kryjówka na świecie
-Ostateczna rozgrywka ze Slayne'em
-Paczka dla Maca
-Piracki trójbój z Morganem
-Pistolet Wilsona
-Podróż na Wyspę Złodziei
-Pojedynek strzelecki z Henrim
-Skarb na Antigui
-Skarb na Zachodniej Plaży Antigui
-Skarb na kamienistym płaskowyżu Antigui
-Skarb w grocie na Antigui
-Skrzat
-Spotkaj się ze Slayne'em na Placu Krwawej Przysięgi
-Spraw Butchowi lanie
-Sternik
-Stwórz laleczkę voodoo Butcha
-Świeże ryby
-Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej
-Wyposażenie statku
-Zaginiony rybak
-Załatw transport rumu z Tacarigui
-Zastawiony pistolet
-Zabierz rum na Antiguę
-Zadania - Wyspa Złodziei
-Idź za Jaffarem do dżungli
-Jaskinia skarbów
-Jaskinia nie jest daleko
-Porzucony
-Pożeracz gnomów
-Problemy z komunikacją
-Skarb Slayne'a
-Skarb w dolinie Pożeracza gnomów
-Skarb w jaskini
-Skarb w morzu
-Spotkaj się z Jaffarem na zachodniej plaży
-W górę drogi
-Wyjście z jaskini
-Wzdłuż plaży
-Zagubiony gnom
-Zbuduj tratwę
-Złodziej został okradziony
-Zadania - Caldera 2
-Chciwy kapitan
-Chłopiec na posyłki
-Dostęp do archiwów
-Idź za służącym
-Mauregato!
-Podążając śladem Garcii
-Skarb w jaskini pod Fortecą
-Sygnet
-Trzech nowych rekrutów
-Ubiór posłańca
-Zatoka Marakajów
-Zwoje, książki i półki
-Zadania - Zatoka Marakajów
-Angus nie żyje
-Angus uratowany
-Bariera płomieni
-Beczki z wraku statku
-Bestia nie żyje
-Bestia w jeziorze
-Białe pióro
-Bożki grobowe
-Czarne pióro
-Czarny Łowca
-Czarny pies
-Cztery pióra
-Dezerter
-Drugie pytanie Datu
-Dziedzictwo chaki Datu
-Dziennik Garcii
-Gdzie jest Koraka?
-Grabieżcy przy grobie przodków
-Groby przodków
-Hieny cmentarne
-Idź za Daikim w rytualne miejsce
-Idź za Hakeke
-Idź za Hakeke do jaskini
-Idź za Hakeke przez dżunglę
-Idź za Potaką w rytualne miejsce
-Idź za Zaalu
-Idź za Zaalu przez dżunglę
-Krew przodków
-Laleczka voodoo Zaalu
-Łapy dla Hakeke
-Łapy dla Zaalu
-Mapa Zatoki Marakajów
-Miło i pikantnie
-Nagie zwłoki
-Niebieskie pióro
-Niechciane kazanie
-Ogniste papryczki
-Ostatni sprawdzian
-Pierwsze pytanie Datu
-Pojedynek z halmakiem Hakeke
-Pojedynek z halmakiem Zaalu
-Porozmawiaj z chaką Datu
-Pozbądź się Daiki
-Pozbądź się Potaki
-Przejmij kontrolę nad Zaalu
-Przejmij statek Garcii
-Przeszukaj dobytek Garcii
-Rozdzielona dusza
-Sekretne wejście
-Sezamie, otwórz się
-Skarb Garcii
-Skarb na terenach łowieckich
-Skarb na wybrzeżu piratów
-Skarb w jaskini pantery
-Skarb w ukrytej dolinie
-Spokój umarłych
-Statek Garcii
-Trzecie pytanie Datu
-Trzy pytania
-Ukryta dolina
-W drodze z Hakeke
-Wiadomość ze świata żywych
-Wrogi obóz piracki
-Wyprawa
-Z powrotem do wioski z Hakeke
-Z powrotem do wioski z Zaalu
-Zdemaskowanie Garcii
-Znaleziono beczki
-Znaleziono sekretne wejście
-Zostań halmakiem Marakajów
-Żółte pióro
-Zadania - Wyspa Umarłych
-Berło czaszki
-Cmentarny pył
-Czarny lotos
-Eliksir fałszywej śmierci
-Goryl Srebrnogrzywy nie żyje
-Klątwa artysty
-Klątwa łowcy
-Klątwa wojownika
-Klątwa złodzieja
-Idź za Motegą
-Podróż w zaświaty
-Pokonaj Kusko
-Polowanie
-Porozmawiaj z duchem Stalowobrodego
-Skarb w grobowcu
-Skrzynia Akandów
-Wiadomość z zaświatów
-Zadania - Świątynia Wody
-Auri Culci Jaffara
-Pokonaj Krakena
-Świątynia Wody
-Zabij Marę
-Legendarne przedmioty
-Tacarigua
-Wybrzeże ostrzy
-Antigua
-Wyspa Złodziei
-Caldera 2
-Zatoka Marakajów
-Wyspa Umarłych
-Handlarze
-Tacarigua
-Wybrzeże ostrzy
-Antigua
-Wyspa Złodziei
-Caldera 2
-Zatoka Marakajów
-Trenerzy
-Tacarigua
-Wybrzeże ostrzy
-Antigua
-Wyspa Złodziei
-Caldera 2
-Zatoka Marakajów
-Wyspa Umarłych
-Kluczowe lokacje
-Tacarigua
-Wybrzeże ostrzy
-Antigua
-Wyspa Złodziei
-Caldera 2
-Zatoka Marakajów
-Wyspa Umarłych
-Kradzież kieszonkowa
-Tacarigua
-Wybrzeże ostrzy
-Antigua
-Wyspa Złodziei
-Caldera 2
-Zatoka Marakajów
-Unikatowy oręż
-Królewski miecz
-Przywoływacz Dusz
-Morski tancerz
-Srebrne żelazo
-Wicher
-Risen 2: Mroczne wody - wymagania sprzętowe

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »