Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry - Jacek

Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-304-0
Język: Polski
Data wydania: 2012
Liczba stron: 286
Rozmiar pliku: 21,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.

Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zdobycie próbek krwi (Okno do świata duchów)
  • Złożenie ofiary (Zew Boethiah)
  • Uaktywnienie questu (Okno do świata duchów)
  • Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2) (Okno do świata duchów)
  • Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1) (Okno do świata duchów)
  • Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi (Czarna Gwiazda)
  • Finał prac Septimusa Signusa (Okno do świata duchów)
  • Rozwiązanie zagadek Sheogoratha (Umysł szaleńca)
  • Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei (Czarna Gwiazda)
  • Uaktywnienie questu (Powiew śmierci)

Informacja o grze

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.

Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Wstęp
-Okno do świata duchów
-Uaktywnienie questu
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1)
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2)
-Zdobycie próbek krwi
-Finał prac Septimusa Signusa
-Księżycowa choroba
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Sindingiem
-Uzyskanie audiencji u Hircyna
-Wytropienie Sindinga
-Wariant A - Współpraca z Sindingiem
-Wariant B - Zabicie Sindinga
-Powiew śmierci
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska
-Przyprowadzenie Verulusa do jaskini
-Wariant A - Uratowanie Verulusa
-Wariant B - Wzięcie udziału w uczcie
-Czarna Gwiazda
-Uaktywnienie questu
-Odszukanie elfiego maga
-Wyprawa do Głębi Ilinalty
-Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi
-Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei
-Umysł szaleńca
-Uaktywnienie questu
-Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa
-Rozwiązanie zagadek Sheogoratha
-Dom koszmarów
-Uaktywnienie questu
-Zbadanie opuszczonego domu
-Odnalezienie kapłana
-Powrót do ołtarza Molaga Bala
-Przeklęte plemię
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu
-Powrót do Largashbur
-Jedyne lekarstwo
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do ruin Bthardamz (1)
-Wyprawa do ruin Bthardamz (2)
-Powrót do ołtarza Peryite
-Najlepszy przyjaciel daedry
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Hańby Haemaru
-Odzyskanie toporu
-Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego
-Przedświt
-Uaktywnienie questu
-Odnalezienie latarni Meridii
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (1)
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (2)
-Odzyskanie Przedświtu
-Pamiętna noc
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie z Senną
-Spotkanie z Ennisem
-Spotkanie z Ysoldą
-Wyprawa do Morvunskar
-Spotkanie z Samem Guevennem
-Koszmar na jawie
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu
-Eksploracja świątyni
-Dotarcie do Czaszki Spaczenia
-Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia
-Szepczące drzwi
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Nelkirem
-Odnalezienie szepczących drzwi
-Otwarcie szepczących drzwi
-Fragmenty przeszłości
-Uaktywnienie questu
-Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem
-Pozyskanie rękojeści
-Pozyskanie odłamków ostrza
-Pozyskanie głowicy
-Dostarczenie przedmiotów Silusowi
-Wyprawa do świątyni Dagona
-Wariant A - Wypuszczenie Silusa
-Wariant B - Zabicie Silusa
-Zew Boethiah
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z kapłanką Boethiah
-Złożenie ofiary
-Wyprawa do Grani Sztychu

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »