Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Might  Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do ... - Maciej

Might Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do ...

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-244-9
Język: Polski
Data wydania: 2011
Liczba stron: 105
Rozmiar pliku: 9,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.

Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 2 misja - Cesarski testament (Kampania - prolog)
  • Wprowadzenie
  • 1 misja - Zguba Gryfów (Kampania - prolog)
  • Klasy postaci, droga krwi lub łez (Bohaterowie)
  • Miasta i forty (Jednostki)
  • 1 misja - mapy (Kampania - prolog)
  • Stolica (Miasta)
  • Umiejętności wojownika - cnoty (Bohaterowie)
  • Umiejętności wojownika - królestwo (Bohaterowie)
  • Rekrutacja, ucieczka, śmierć (Bohaterowie)

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Kampania - prolog
-1 misja - Zguba Gryfów
-1 misja - mapy
-2 misja - Cesarski testament
-2 misja - mapy
-Miasta
-Stolica
-Miasta wewnętrzne
-Miasta graniczne
-Konwertowanie
-Portale
-Jednostki
-Miasta i forty
-Wspólna pula jednostek
-Surowce
-Podstawy
-Strefy kontroli
-Plądrowanie i sabotowanie
-Eksploracja
-Teren
-Kolejność odkrywania terenów
-Budynki na mapie świata
-Bohaterowie
-Rekrutacja, ucieczka, śmierć
-Współczynniki
-Klasy postaci, droga krwi lub łez
-Umiejętności wojownika - cnoty
-Umiejętności wojownika - królestwo
-Umiejętności wojownika - taktyka
-Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe
-Umiejętności wojownika - sztuka wojenna
-Umiejętności maga - powietrze
-Umiejętności maga - ogień
-Umiejętności maga - ziemia
-Umiejętności maga - woda
-Umiejętności maga - ciemność
-Umiejętności maga - światłość
-Umiejętności maga - magia pierwotna
-Bitwy
-Bitwy w polu
-Oblężenia - obrona
-Oblężenia - atak

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »