Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy - Artur

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-156-5
Język: Polski
Data wydania: 2011
Liczba stron: 406
Rozmiar pliku: 29,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zawiera bogato ilustrowana solucja wszystkich dostępnych w grze zadań fabularnych jak i pobocznych. Każde z zadań składa się z opisu podzielonego na kolejne kroki z uwzględnieniem możliwych wariantów przejścia.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Koszmar Baltimore'a (Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne)
  • Zlecenie na harpie (Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne)
  • Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Poradnik do gry - Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona
  • Lista zadań
  • Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3) (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Symbol śmierci; Symbol nienawiści (Akt 2 - Iorweth - zadania główne)
  • Rzeka tajemnic (Zadania cykliczne)
  • Klątwa krwi (kroki 8 - 17) (Akt 2 - Roche - zadania główne)
  • Siostrzyczki (Akt 2 - Roche - zadania poboczne)

Informacja o grze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to kontynuacja przygód wiedźmina Geralta – bohatera stworzonego przez polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego. W grze nie zabrakło nieliniowej, pełnej zwrotów i wyrazistych postaci fabuły oraz dynamicznej i efektownej walki.

Gra The Witcher 2: Assassins of Kings, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
-Poradnik do gry - Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona
-Lista zadań
-Zadania cykliczne
-Powracające wspomnienia
-Rzeka tajemnic
-Rachunki do wyrównania
-Sprzed stuleci
-Prolog - zadania główne
-Lochy La Valette'ów (kroki 1 - 4)
-Lochy La Valette'ów (krok 5)
-Lochy La Valette'ów (krok 6)
-Z woli króla
-Na pierwszej linii
-Barykada
-Próba ognia
-Do świątyni
-Krew z krwi
-Prolog - zadania poboczne
-Serce Melitele
-Biada zwyciężonym
-Prolog - mapy
-M1; M2 - Obóz wojsk Foltesta i Zamek La Valette
-M3; M4 - Podgrodzie zamku La Valette'ów i Podziemia na podgrodziu
-M5; M6 - Lochy Zamku La Valette i Piwnica w lochach zamku
-Akt 1 - zadania główne
-Twarde lądowanie
-Z woli boskiej i katowskiej
-Niemoralna propozycja
-Kejran (kroki 1 - 4)
-Kejran (krok 5)
-Kejran- kwestia ceny
-Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
-Zabójcy królów (kroki 7 - 8)
-Róża pamięci
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Na rozstajach- Scoia'tael
-Na rozstajach- Vernon Roche
-Śmierć zdrajcy!
-Pływające więzienie
-Akt 1 - zadania poboczne
-Miecz na potwory
-Balista
-Kejran- cieniokost
-Zniknięcie Gawerny; Na kacu
-Zlecenie na endriagi
-Zlecenie na nekkery
-Jeden na jednego- Flotsam
-Podziemny krąg
-Nie ma mocnych- Flotsam
-Pokerowa twarz- Flotsam
-Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3)
-Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8)
-Zapach kadzideł
-Sklepik z marzeniami
-W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)
-W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11)
-Malena
-Serce Melitele
-Akt 1 - mapy
-M7; M8 - Flotsam i Okolice Flotsam
-M9; M10 - Jaskinia #1 i Zrujnowany szpital
-M11; M12 - Laboratorium i Jaskinia #2
-Akt 2 - Iorweth - zadania główne
-Preludium do wojny- Aedirn
-Narada wojenna
-Kwestia życia i śmierci
-Podziemne życie
-W pogoni za magią
-Królewska krew
-Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
-Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
-Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
-Wieczna bitwa
-Symbol śmierci; Symbol nienawiści
-Oblężenie Vergen
-Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne
-Ściany mają uszy; Podejrzany- Thorak
-Nie ma mocnych- Vergen
-Pokerowa twarz- Vergen
-Jeden na jednego- Vergen
-Zlecenie na harpie
-Hej, w kopalni praca wre
-Koszmar Baltimore'a
-Z drżącym sercem (kroki 1 - 4)
-Z drżącym sercem (kroki 5 - 7)
-Akt 2 - Iorweth - mapy
-M13; M14 - Dolina Pontaru i Mgła
-M15; M16 - Vergen i Stara kopalnia
-M17; M18 - Legowisko harpii i Krasnoludzkie katakumby
-M19; M20 - Obóz Henselta i Podziemia starej wieży
-M21; M22 - Jaskinia pod obozem i Sekretny tunel
-Akt 2 - Roche - zadania główne
-Preludium do wojny- Kaedwen
-Zabójcy królów
-Teoria spisku
-W piwie prawda
-Rzeźnik z Cidaris
-Klątwa krwi (kroki 1 - 7)
-Klątwa krwi (kroki 8 - 17)
-Droga ku natchnieniu
-Wieczna bitwa; Symbol odwagi
-Symbole - śmierci, nienawiści i wiary
-Włócznia przeznaczenia
-Atak na Vergen
-Akt 2 - Roche - zadania poboczne
-Zabłąkane owieczki
-Ave Henselt!
-Nie ma mocnych- Obóz Kaedwen
-Pokerowa twarz- Obóz Kaedwen
-Przeciw niebieskim pasom
-Zlecenie na zgnilce
-Siostrzyczki
-Akt 2 - Roche - mapy
-M23; M24 - Dolina Pontaru i Mgła
-M25; M26 - Obóz Kaedwen i Podziemia starej wieży
-M27; M28 - Vergen i Krasnoludzkie katakumby
-M29; M30 - tunel założycieli i Kryjówka
-Akt 3 - zadania główne - Iorweth
-W imię wyższych racji!
-Łamacz czarów
-Akt 3 - zadania główne - Roche
-W imię Temerii!
-Kość z kości
-Akt 3 - zadania główne - wspólne
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Zjazd czarodziejów
-Wejście smoka
-Akt 3 - zadania poboczne - Iorweth
-Tajemnice Loc Muinne (krok 1)
-Tajemnice Loc Muinne (kroki 2 - 10); Dziennik Daerhenny; Biały kruk
-Akt 3 - zadania poboczne - Roche
-Lilie i żmije
-Świadek koronny
-Pacta sunt servanda
-Posłaniec
-Akt 3 - zadania poboczne
-Pokerowa twarz- Loc Muinne
-Nie ma mocnych- Loc Muinne
-Zaszyfrowany manuskrypt
-Zlecenie na gargulce
-Epilog - Zabójcy królów
-Akt 3 - mapy - M31; M32; M33 - Loc Muinne, Jaskinia #3 i Kanały

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »