Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry - Artur

Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-046-9
Język: Polski
Data wydania: 2010
Liczba stron: 341
Rozmiar pliku: 15,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , PDF

Poradnik do gry Fallout: New Vegas zawiera dokładny opis zarówno całego wątku fabularnego jak i wszystkich zadań pobocznych. Opisy zawierają informacje o możliwych rozwiązaniach konkretnych zadań i ich zakończeniach.

Fallout: New Vegas - zadania główne i poboczne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Fabuła – wybór frakcji
  • Wprowadzenie
  • Tędy poszli (Fabuła – zadania początkowe)
  • To dopiero kopniak w łeb (Fabuła – zadania początkowe)
  • Dzyń dzyń! (Fabuła – zadania początkowe)
  • Poleć ze mną (Zadania poboczne)
  • G.I. Blues (Zadania poboczne)
  • To za moją małą (Zadania poboczne)
  • Legenda Gwiazdy (1) (Zadania poboczne)
  • Przy ognisku na szlaku (Fabuła – zadania początkowe)

Informacja o grze

Kolejna część słynnej gry RPG o tematyce postapokaliptycznej, wyprodukowana przez Obsidian Entertainment przy współpracy z Bethesda Softworks. W tej części przenosimy się do postnuklearnego New Vegas, w którym będziemy świadkami sporu między trzema frakcjami. Nowe lokacje, postacie, przedmioty, perki, przeciwnicy i zadania, to tylko namiastka tego co nas czeka. Gra posiada rewelacyjny klimat za sprawą bogatej fabuły, a oprawa audiowizualna wciąż robi wrażenie, pomimo tego, że produkcja korzysta z silnika Fallout 3.

Gra Fallout: New Vegas, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Fallout: New Vegas - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Fabuła – zadania początkowe
-To dopiero kopniak w łeb
-Znowu w siodle
-Przy ognisku na szlaku
-Tędy poszli
-Dzyń dzyń!
-Fabuła – wybór frakcji
-Fabuła – Pan Tak
-Dzika karta- As w rękawie
-Dzika karta- Zmiana w zarządzie
-Dzika karta- Ale masz do tego jakieś wsparcie?
-Dzika karta- Zakłady na boku
-Dzika karta- Ostatnie szlify
-Fabuła – Pan House
-House zawsze wygrywa, I
-House zawsze wygrywa, II
-House zawsze wygrywa, III
-House zawsze wygrywa, IV
-House zawsze wygrywa, V
-House zawsze wygrywa, VI
-House zawsze wygrywa, VII
-Fabuła – Legion Cezara
-Oddajcie Cezarowi (1)
-Oddajcie Cezarowi (2)
-Et Tumor, Brute?
-Fabuła – RNK
-Rzeczy, które wybuchają
-Gambit królewski
-Za Republikę, (2)
-Fabuła – Prezydent Kimball
-Zauważysz, kiedy się wydarzy
-Kiler z Arizony
-Fabuła – Zapora Hoovera
-Żadnych Bogów, żadnych panów
-Wszystko albo nic
-Veni, Vidi, Vici
-Eureka!
-Zadania poboczne
-Atomowe tango Wang Dang
-Białe czystki
-Biegnij, Goodsprings, biegnij!
-Blues ciężkiego losu
-Czy znajdziesz to w swym sercu?
-ED-E moja miłość
-Flagi naszych męcicieli
-„For Auld Lang Syne”
-G.I. Blues
-Gdziekolwiek pójdę
-Imię nasze Legion
-Jak mało wiemy
-Już mnie nie boli
-Klasyczna inspiracja
-Kojoty
-Koło fortuny
-Księżyc jest nad wieżą
-Ktoś, kto się mną zaopiekuje
-Legenda Gwiazdy (1)
-Legenda Gwiazdy (2)
-Legenda Gwiazdy (3)
-Legenda Gwiazdy (4)
-Liczbowe niepokoje
-Miedzy wronami
-Miesiąc miodowy Aba Daby
-Młode serca
-Mogę sprawić, że się przejmiesz (1)
-Mogę sprawić, że się przejmiesz (2)
-Możesz na mnie polegać!
-Mój rodzaj miasta
-Na własnym podwórku
-Na zielonej trawce
-Nagroda trzech kart
-Najlepsze czasy
-Nie ma cię w mym sercu już
-Nie rób ze mnie żebraka
-Nie spuszczaj nagrody z oczu
-Nie, niewiele
-Nieprzyjazna perswazja
-Niewychowane mrówy
-O mój Papo
-Oko za oko
-Palec skazujący
-Pilne sprawy
-Płacz ile chcesz
-Poborca długów
-Pod osłoną mroku (1)
-Pod osłoną mroku (2)
-Pojedynek w Boulder City
-Pojedynek w mieście duchów
-Poleć ze mną
-Poza mięchem
-Pójdziemy wszyscy razem
-Przywrócenie nadziei
-Pula talentów
-Radosny tancerz
-Słyszę twoje pukanie
-Szaleństwo, szaleństwo
-Szpitalny Blues Bitter Springs
-To za moją małą
-Tylko pies tropiący
-Uśmiechnięty staruch
-Volare!
-Walczę z prawem
-Will ciołek
-Wizjer na zaślepkę
-Włączony
-Wyssij mnie do sucha
-Zagadka medyczna
-Zajmij się swoimi sprawami
-Zaklinam cię
-Zapominam pamiętać o zapominaniu
-Zdobądź każdy szczyt
-Zgadnij kogo dziś widziałem
-Zimne, lodowate serce
-Zostaniemy przyjaciółmi?
-Zwrot do nadawcy
-Żegnaj, ukochana!
-Mapa świata
-Segment A
-Segment B
-Segment C
-Segment D
-Segment E
-Segment F
-Segment G
-Mapy
-M1 - Goodsprings
-M2 - Cmentarz Goodsprings
-M3 - Primm
-M4 - Novac
-M5 - Boulder City
-M6 - Freeside
-M7 - Strip Nowego Vegas (1)
-M7 - Strip Nowego Vegas (2)
-M8 - Zatoka Cottonwood
-M9 - Fort
-M10 - Siedziba sunset Sarsaparilla
-M11 - BSP Nellis
-M12 - Karmazynowa Karawana
-M13 - Ukryta Dolina
-M14 - Krypta 3
-M15 - Krypta 11
-M16 - Krypta 22
-M17 - Kanion Red Rock
-M18 - Krypta 34
-M19 - Zapora Hoovera
-M20 - Obóz Legata
-M21 - Nelson
-M22 - Camp Forlorn Hope
-M23 - Kopalnia Techatticup
-M24 - Przyczółek Mojave
-M25 - Camp McCarran
-M26 - Zakład Karny RNK
-M27 - Bitter Springs
-M28 - Camp Golf
-M29 - HELIOS Jeden
-M30 - Placówka REPCONN
-M31 - Sloan
-M32 - Krypta 19
-M33 - Camp Searchlight
-M34 - Nipton
-M35 - Jacobstown
-M36 - Thorn
-M37 - Jaskinia Bootjack
-M38 - Jaskinia Bloodborne
-M39 - Jaskinia Dead Wind
-M40 - Krypta 21
-M41 - Terytorium Bestii
-M42 - Biura Aerotechu
-M43 - Westside
-M44 - Czarna Góra
-M45 - Farmy spółdzielcze RNK
-M46 - Jaskinia Charleston
-M47 - Bunkier Ocalałych
-M48 - Hala fabryczna
-M49 - Plac północnego Vegas

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »