Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Kompetencje psychospołeczne pełnomocnika i menedżera - Irena Ochyra

Kompetencje psychospołeczne pełnomocnika i menedżera

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-1314-3
Język: Polski
Data wydania: 2012
Liczba stron: 198
Rozmiar pliku: 2,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
104,25 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, PDF

Kompetencje psychospołeczne rozumiane są jako umiejętności warunkujące sprawne zarządzanie sobą, wysoką skuteczność interpersonalną oraz sukces zawodowy. Efektywne ich wykorzystanie ma kluczowy wpływ na organizowanie współpracy zespołowej, rozwój pracownika i jego odnalezienia się w życiu organizacyjnym. W jaki sposób połączyć te dwa skrajne zagadnienia?

Odpowiedzi na to pytanie udziela niniejsza książka, która szczególną uwagę poświęca kompetencjom społecznym, będącym gwarantem skutecznego wywiązywania się z obowiązków zawodowych. Przekłada się to na skuteczne: zarządzanie zespołami, budowanie autorytetu, zidentyfikowanie własnych słabych i mocnych stron, odwagę, przewodzenie ludziom.

Aż 80 % czasu pracy menadżera, handlowca czy właściciela firmy jest przeznaczone na komunikowanie się z pracownikami, klientami i kontrahentami.

Książka zawiera wiele praktycznych porad adresowanych do pracowników, którzy – chcąc utrzymać miejsce zatrudnienia – muszą odnaleźć się w trudnym i nieustannie zmieniającym się środowisku pracy. Mogą to uczynić poprzez m.in. rozwijanie umiejętności komunikowania się, współpracy, proaktywności i sumienności. To właśnie te czynniki zapewnią ciągłość kariery zawodowej, a nie zdolność do wykonywania konkretnych czynności zawodowych.

Dowiedz się:
• Jakie są przeszkody w skutecznym komunikowaniu się?
• Jaka jest rola w zarządzaniu postawy asertywnej jako kluczowej kompetencji organizacyjnej?
• Jak dobrze przeprowadzić zebranie?
• Jak dokonać właściwej autoprezentacji?
• Jak motywować pracowników, aby zespół był efektywny i skuteczny?

Utrzymanie pracy warunkuje w 70% fachowa wiedza, a w 30% zdolności społeczne. Proporcje w przypadku jej utraty jednak się odwracają – w 70% przypadków pracownicy zwalniani są z powodu braków w zdolnościach społecznych, a w 30% - niewystarczających kwalifikacji. Zatem troska o rozwój własnych kompetencji społeczno – psychologicznych w dużej mierze warunkuje stabilność zatrudnienia.

Outsourcing jest obecnie zjawiskiem powszechnym. Jego ideę stanowi przekazanie wyselekcjonowanych procesów realizowanych w przedsiębiorstwie na rzecz zewnętrznego partnera. To rozwiązanie pozwala w skuteczny sposób ograniczyć koszty działalności, ale jednocześnie niesie ze sobą zagrożenie w postaci wizji obniżenia jakości wydzielonych czynności.

W uniknięciu tego negatywnego zjawiska pozwala niniejsza książka, w której w kompleksowy sposób zostały omówione różne rodzaje outsourcingu i poszczególne etapy ich przeprowadzenia. Największy nacisk położono w niej na działaniach z zakresu samego wydzielania procesów od przekazania do realizacji na zewnątrz organizacji oraz procesu monitorowania ich wykonywania.  

O rosnącym znaczeniu outsourcingu świadczy fakt, iż autorzy Normy ISO 9001:2008 zawarli w niej stosowne zmiany odnoszące się do procesu zleconego na zewnątrz.

Niniejsza publikacja pozwoli Czytelnikowi na podjęcie decyzji, jaki rodzaj outsourcingu jest optymalny dla jego przedsiębiorstwa.

Zawarte w książce porady dotyczą m.in. kwestii:
• Jakie są rodzaje outsourcingu?
• W jaki sposób monitorować jakość outsourcingowanego procesu?
• Jakie są faktyczne koszty wdrożenia tej procedury?
• W jaki sposób dokonywać identyfikacji potrzeb w procesie outsourcingu?
• Jak wygląda nadzór nas jakością procesu zarządzania zasobami ludzkimi, realizowanego przez firmę zewnętrzną?

Publikacja zawiera szereg napisanych zrozumiałym językiem artykułów z dziedziny zarządzania jakością w outsourcingu. Przez ich lekturę Czytelnik ma możliwość poznania specyfiki różnorodnych rodzajów outsourcingu i monitorowania jakości w wydzielonych procesach, m.in.: sprzedaży zleconej pośrednikom, występującej na zewnątrz procesu obsługi klienta, logistyce, magazynowaniu czy działaniach marketingowych. Zostały one wyjaśnione na podstawie zamieszczonych w książce przykładów, przeprowadzających przez kolejne etapy tej procedury.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »