Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - Małgorzata Zdon-Korzeniowska

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 978-83-233-8083-2
Język: Polski
Data wydania: 10 października 2009
Liczba stron: 213
Rozmiar pliku: 3,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
29,00 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.

Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.

Spis treści

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
1.1. Produkt turystyczny w ujęciu marketingowym
1.2. Przesłanki kształtowania
1.3. Cechy
1.4. Region i jego atrakcyjność turystyczna
1.5. Podmioty biorące udział w tworzeniu regionalnego produktu turystycznego

ROZDZIAŁ 2. Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego
2.1. Proces kształtowania
2.2. Procedura segmentacji
2.3. Wizerunek
2.4. Instrumenty oddziaływania marketingowego
2.5. Doskonalenie

ROZDZIAŁ 3. Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce
3.1. System organizacji turystyki w Polsce
3.2. Rozwiązania formalnoprawne w Polsce
3.3. Turystyka i regionalne produkty turystyczne w perspektywie polityki Unii Europejskiej
3.4. Współpraca sieciowa

ROZDZIAŁ 4. Regionalne produkty turystyczne w Polsce
4.1. Przegląd regionalnych produktów turystycznych
4.2. Regionalne produkty turystyczne w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
4.3. Studium przypadku: Szlak Architektury Drewnianej
4.4. Bariery i stymulatory rozwoju regionalnych produktów turystycznych
4.5. Obszary współpracy podmiotów na rzecz rozwoju regionalnych produktów turystycznych

Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »