Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - Grzegorz Kołodziejczyk, Brad Stone

Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko

Wydawnictwo: Albatros
ISBN: 978-83-7985-021-1
Język: Polski
Data wydania: 5 marca 2014
Liczba stron: 565
Rozmiar pliku: 7,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
38,00 zł
Nasza cena:
31,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Pierwsza autoryzowana biografia Jeffa Bezosa, twórcy i właściciela firmy Amazon. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję - powstała za zgodą i przy współpracy jej bohatera. Po biografii Steve’a Jobsa jest to kolejna na polskim rynku biografia założyciela firmy, który zaczynał od zera, by w błyskawicznym tempie zacząć osiągać miliardowe zyski. Nie ma wątpliwości, że Amazon – największy e-sklep na świecie – już zmienił sposób, w jaki robimy zakupy przez internet, i w jaki czytamy.

Jeffa Bezosa, guru cyfrowego kapitalizmu, stawia się obok Steve'a Jobsa (Apple), Marka Zuckeberga (Facebook) i Larry'ego Page'a (Google). To człowiek, który zmienił sposób dokonywania zakupów, korzystania z internetu i czytania książek, czyniąc naczelną zasadą swojej działalności zapewnienie klientom najlepszej obsługi, największego wyboru i najniższej ceny. Tak powstał Amazon – „sklep, w którym kupisz wszystko”.

Brad Stone, dziennikarz ekonomiczny „Bloomberg Businessweek”, przeprowadził kilkaset rozmów z samym Bezosem oraz byłymi i obecnymi pracownikami jego firmy. Jako pierwszy w tak gruntowny sposób ukazał działalność gigantycznego e-Amazon rozpoczynał działalność w garażu, podobnie jak inne słynne firmy technologiczne – Apple czy Microsoft. Zaczął od sprzedaży książek i jako nowicjusz musiał rywalizować z potężnymi sieciami księgarskimi. Niewielu, poza samym Bezosem, człowiekiem pomysłowym i energicznym, którego żywiołem jest nieustanna rywalizacja, wierzyło w powodzenie tej inicjatywy. W dążeniu do sukcesu nie wahał się sięgać po najbardziej bezwzględne i kontrowersyjne środki znane w świecie biznesu: wojny cenowe czy podkupywanie pracowników. Jedną ze świętych zasad e-sklepu jest oszczędność, wpajana pracownikom wszystkich szczebli. W 2012 r. Amazon, po niecałych 18 latach od rozpoczęcia działalności, osiągnął sprzedaż w wysokości 61 mld dolarów.

Biografia Jeffa Bezosa zdobyła tytuł biznesowej książki roku 2013, przyznawany przez „Financial Times” i Goldman Sachs, jeden z największych banków inwestycyjnych na świecie; dziennik „Washington Post” i tygodnik „Forbes” wybrały ją książką roku; uznano ją też za jedną z dziesięciu najlepszych książek 2013 roku w kategorii dziennikarstwo śledcze.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »