Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Zarządzanie poprzez jakość w usługach zdrowotnych - Artur Preus

Zarządzanie poprzez jakość w usługach zdrowotnych

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-2740-9
Język: Polski
Data wydania: grudnia 2013
Liczba stron: 24
Rozmiar pliku: 431,8 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
24,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Od pewnego czasu zauważa się wzrost znaczenia funkcji jakości w wielu dziedzinach życia, w tym w opiece zdrowotna. Rola jakości zajmuje w niej ważne miejsce, któremu poświęca się coraz więcej uwagi. W służbie zdrowia nie wystarczy już „nie szkodzić”, ale należy dołożyć wszelkich starań, aby usatysfakcjonować pacjenta i jego bliskich, a w przypadkach kiedy chory sam nie jest w stanie ocenić aspektów leczenia, wykorzystać do tego wyspecjalizowany personel medyczny.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »