Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
E-learning dla dorosłych - Jakub Jerzy Czarkowski

E-learning dla dorosłych

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 978-83-7930-134-8
Język: Polski
Data wydania: marca 2012
Liczba stron: 243
Rozmiar pliku: 6,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
44,00 zł
Nasza cena:
34,00 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS:

... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się

1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata
1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych
1.3. Internet w edukacji dorosłych
1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych

2.1. Czym jest e-learning
2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość
2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb
2.4. Jak wybrać kurs on-line?
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu

3.1. Model kształcenia w e-learningu
3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform
3.3. Etapy tworzenia e-learningu
3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu
3.5. Planowanie kosztów w e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Propozycje lektury

Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu

4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.)
4.2. Elementy e-learningu
4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości
4.4. Metody wspierania e-learningu
4.5. Prawo a e-learning
4.6. Otwarte zasoby edukacyjne
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line

5.1. Nauczyciel w e-learningu
5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych
5.3. E-learning dla seniorów
5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych
5.5. Etyczne aspekty e-learningu
5.6. Netykieta
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu

6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych
6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu
6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu
6.4. Jakość i standard w e-learningu
6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego

7.1. Istota kształcenia komplementarnego
7.2. Zasady kształcenia komplementarnego
7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

Zakończenie – zachęta do e-learningu

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »