Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia ... - Teresa Sasińska-Klass

Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 978-83-233-8128-0
Język: Polski
Data wydania: 15 października 2007
Liczba stron: 122
Rozmiar pliku: 1,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
29,00 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu tworzenia nowych oraz poprawę efektywności już istniejących małych i średnich firm, a także pogłębienie współpracy regionalnej w ramach UE. Na treść pracy składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań.

Działania IDiKS w ramach tego projektu składały się z dwóch etapów. Pierwszy zakładał zorganizowanie warsztatów szkoleniowych, dzięki którym przedsiębiorcy będą zdobywać niezbędną wiedzę na temat tworzenia i rozwoju mikroprzedsiębiorstw w warunkach polskiego członkostwa w UE. Etap drugi obejmował analizę skuteczności przeprowadzonych warsztatów w kontekście doboru właściwych treści szkoleniowych, jak i opracowanie modelu skutecznych działań polskich małych oraz średnich podmiotów gospodarczych na rynku unijnym na podstawie analizy działań przedsiębiorców z regionu małopolski.

Książka prezentuje rezultaty właśnie tego etapu działań. na jej treść składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych współczesnego polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań po włączeniu Polski do Unii Europejskiej.

Spis treści

Spis ilustracji i tabel  
Wstęp  
Rozdział I. Własna firma: luksus czy konieczność? (Teresa Sasińska-Klas) 
Rozdział II. Warsztaty szkoleniowe dla MSP w ramach europejskiego projektu Inter get up (Agnieszka Szymańska)  
2.1. Uczestnicy szkoleń – kim jest małopolski przedsiębiorca?.
2.2. Motywacja – dlaczego małopolski przedsiębiorca chce się szkolić?
2.3. Treść szkoleń – co małopolski przedsiębiorca chce wiedzieć? 
2.4. Ocena szkoleń – jakiego rodzaju wiedzę małopolski przedsiębiorca ocenia najwyżej?
2.5. Wnioski z badań 
Rozdział III. Kondycja małopolskiego drobnego przedsiębiorcy w świetle monitoringu Inter get up (Agnieszka Szymańska)  
3.1. Przedsiębiorcy na etapie Inter get up   
3.1.1. „Sukcesy”, czyli jak utrzymać firmę i jak ją rozwijać? 
3.1.2. „Porażki”, czyli dlaczego się nie powiodło?
3.2. Przedsiębiorcy na etapie Get up
3.2.1. „Sukcesy”, czyli jak odważyć się zostać biznesmenem? 
3.2.2. „Porażki”, czyli wszystko nadal jest możliwe 
3.3. Wnioski z badań 
Rozdział IV. Podsumowanie badań – model małopolskiego przedsiębiorcy na rynku UE (Teresa Sasińska-Klas)  
Bibliografia

ANEKS   
Mała i średnia przedsiębiorczość w polityce Unii Europejskiej dotyczącej rozwoju
rynku pracy – zarys problemu (Halina Szczerbicka)

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »