Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Batman: Arkham Origins - poradnik do gry - Jacek

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-675-1
Język: Polski
Data wydania: 2013
Liczba stron: 575
Rozmiar pliku: 69,6 MB
Zabezpieczenie: Brak
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF , EPUB

W poradniku do gry Batman: Arkham Origins znajdziesz bogato ilustrowany opis przejścia gry. Oprócz solucji - opracowanie będzie zawierać liczne wskazówki i porady dotyczące walki i sekretów. W poradniku opisane zostały również umiejętności i osiągnięcia.

Skrócona wersja spisu treści:
-Batman: Arkham Origins
-O poradniku
-Porady ogólne
-Bohaterowie
-Gadżety
-Główny wątek
-Odszukaj Czarną Maskę
-Zlokalizuj Komisarza Loeba
-Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
-Doścignij Czarną Maskę
-Pokonaj Killer Croca
-Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
-Wyłącz sygnał zakłócający
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 153

Informacja o grze

Batman: Arkham Origins jest trzecią odsłoną przebojowej serii gier akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Gracze mają okazję poznać początki kariery Człowieka-Nietoperza i dowiedzieć się, dlaczego stał się pogromcą złoczyńców z miasta Gotham. Tytuł wyprodukowany został przez kanadyjskie studio WB Games Montreal.

Gra Batman: Arkham Origins, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Batman: Arkham Origins
-O poradniku
-Porady ogólne
-Bohaterowie
-Gadżety
-Główny wątek
-Odszukaj Czarną Maskę
-Zlokalizuj Komisarza Loeba
-Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
-Doścignij Czarną Maskę
-Pokonaj Killer Croca
-Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
-Wyłącz sygnał zakłócający
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
-Wyłącz sygnał zakłócający #2
-Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
-Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
-Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
-Zlokalizuj Pingwina
-Pokonaj Electrocutionera
-Zlokalizuj Pingwina #2
-Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
-Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
-Pokonaj Deathstroke'a
-Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
-Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
-Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
-Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
-Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
-Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
-Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
-Ucieknij z komisariatu policji
-Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
-Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
-Przedostań się do banku Gotham Merchants
-Odszukaj Czarną Maskę #2
-Pojmij Jokera
-Zbadaj hutę - dotarcie do huty
-Zbadaj hutę - eksploracja huty
-Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
-Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
-Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
-Pokonaj Copperhead
-Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
-Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
-Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
-Przedostań się do pomieszczenia ochrony
-Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
-Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
-Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
-Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
-Pokonaj Bane'a
-Spotkanie z panią psycholog - Joker
-Zabierz granat klejowy
-Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
-Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
-Powróć do jaskini Batmana
-Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
-Ostrzeż Gordona o bombach
-Odszukaj bomby Świetlika
-Rozbrój bombę w kotłowni
-Rozbrój bombę na stacji kolejowej
-Rozbrój bombę przy południowym filarze
-Rozbrój bombę przy północnym filarze
-Pokonaj Świetlika
-Odszukaj Alfreda
-Uratuj Alfreda
-Powstrzymaj Jokera
-Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
-Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
-Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
-Pokonaj Bane'a #2
-Powstrzymaj Jokera #3
-Wieże komunikacyjne (Comms Towers)
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Coventry
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Zaułki
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Burnley
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Brylantów
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Park Row
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Mila Rozrywki
-Wieża komunikacyjna w dzielnicy Przemysłowej
-Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays)
-Dostawcy danych Enigmy (Enigma Data Handlers)
-Poszukiwani przestępcy
-Enigma
-Anarky
-Pingwin (Penguin)
-Szalony Kapelusznik (The Mad Hatter)
-Deadshot
-Czarna Maska (Black Mask)
-Shiva
-Bird
-Uciekinierzy z Blackgate (Escaped Blackgate prisoners)
-Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
-Mapa świata
-Plik z danymi 1 (Park Row)
-Plik z danymi 2 (Park Row)
-Plik z danymi 3 (Zaułki)
-Plik z danymi 4 (Zaułki)
-Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
-Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
-Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
-Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
-Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
-Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
-Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
-Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
-Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
-Plik z danymi 13 (Coventry)
-Plik z danymi 14 (Coventry)
-Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
-Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
-Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
-Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
-Plik z danymi 18 (Burnley)
-Plik z danymi 19 (Burnley)
-Plik z danymi 20 (Burnley)
-Tablice Cyrusa Pinkney'a (Cyrus Pinkney's Plaques)
-Symbole Anarky'ego (Anarky Tags)
-Przestępstwa w toku (Crime in Progress)
-Walki z bossami
-Killer Croc
-Deathstroke
-Anarky
-Copperhead
-Deadshot
-Bane
-Shiva
-Bird
-Świetlik (Firefly)
-Bane #2
-Wyzwania (Challenges)
-Wprowadzenie
-System Mrocznego Rycerza
-Wyzwania konsoli szkoleniowej
-Raport dotyczący sprawy
-Sprawa 1224-1 - Pułapka śmierci w wieży Coventry
-Sprawa 1224-2 - Morderstwa w Lacey Towers
-Sprawa 1224-3 - Upadek w Jezebel Plaza
-Sprawa 1224-4 - Wypadek helikoptera
-Sprawa 1224-5 - Napad w Burnley
-Sprawa 1224-6 - Strzelanina w Dixon Dock
-Sprawa 1224-7 - Pożar w Coventry
-Sprawa 1224-8 - Awantura w Mili Rozrywki
-Sprawa 1224-9 - Strzelanina w Alei Przestępców
-Umiejętności i gadżety Batmana
-Główne elementy sterujące
-Modyfikacje walki w zwarciu
-Modyfikacje niewidzialnego
-Modyfikacje pomocnicze
-Osiągnięcia / trofea
-Batman: Arkham Origins - wymagania sprzętowe

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »