Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Komunikacja bez barier - Anita Sajnóg, Beata Kozyra

Komunikacja bez barier

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-733-6
Język: Polski
Data wydania: 19 listopada 2013
Czas: 8 godz. 38 min.
Rozmiar pliku: 237,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
37,90 zł
Nasza cena:
29,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3 , EPUB, MOBI

Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi.

Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.

Ta książka jest poradnikiem, który traktuje:

•    o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna;

•    o złożoności procesu komunikacji;

•    o podstawowych błędach w komunikacji;

•    o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian;

•    o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;

•    o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.

Jeśli jesteś:

 

mężem bądź żoną;

dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny;

rodzicem bądź dzieckiem;

nauczycielem lub uczniem;

szefem bądź pracownikiem…

 

to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:

 

prowadzić właściwie rozmowę,

budować pozytywne relacje z rozmówcą,

przekonywać do swojego zdania,

interpretować zachowania innych,

radzić sobie z trudnymi rozmówcami,

panować nad swoimi emocjami,

mówić tak, aby być zrozumianym,

zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).

 

OPINIE

Ta książka jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie pytanie: „Po co było tracić na nie czas?”. Macie bowiem przed sobą bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi?

- Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson Polska

Doskonały podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko wydają się oczywiste. (…) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji.

- Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie

Ponadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (…) Jeśli myślisz, że komunikacja to tylko kompetencja menedżerów, a sam nie musisz nic w tej materii robić i chcesz, by to inni wpływali na twoje życie, nawet nie otwieraj tej książki. Po jej lekturze już nic nie będzie takie jak przedtem. Ale jeśli zaryzykujesz…

- Zbigniew Brzeziński, CEO, Interim Manager, Executive Coach, ZB Corp.

Komunikowanie się to jedna z tych umiejętności, z którymi stykamy od dziecka. Czy to czyni nas mistrzami komunikacji? Autorka przybliża nam w lekki, dowcipny i przejrzysty sposób to zagadnienie. Osobiste przykłady, ćwiczenia, sentencje ułatwiają poznanie sposóbów skutecznej komunikacji i pomagają porzucić nieefektywne i niszczące relacje zawodowe i prywatne. Rekomenduję.

- Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska

Spis treści

  • Zamiast wstępu czyli dlaczego umiejętność komunikowania sie jest ważna
  • Rozdział 1. Kolor zapach taniec i gwizdanie czyli komunikowanie sie to rzecz naturalna
  • Rozdział 2. Z czym to się je czyli proces komunikacji
  • Rozdział 3. Ale kanał czyli rodzaje komunikacji
  • Rozdział 4 cz. 1 z 3. Co tak szumi czyli bariery i błędy
  • Rozdział 4 cz. 2 z 3. Co tak szumi czyli bariery i błędy
  • Rozdział 4 cz. 3 z 3. Co tak szumi czyli bariery i błędy
  • Rozdział 5 cz. 1 z 2. Pokaż jezyk a powiem ci kim jesteś czyli niewerbalne wywieranie wpływu
  • Rozdział 5 cz. 2 z 2. Pokaż język a powiem ci kim jesteś czyli niewerbalne wywieranie wpływu
  • Rozdział 6. A niech to... czyli emocje
  • Rozdział 7. Facet z Marsa baba z Wenus czyli wojna światow
  • Rozdział 8. Eureka czyli jak sobie radzić z barierami
  • Komunikacja bez barier - demo

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »