Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. ... - Aleksandra Ślifirska

Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. ...

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-0426-4
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 26
Rozmiar pliku: 680,5 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
9,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właściciela placówki, rzecznika oraz specjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada poradnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »