Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - Joanna Czerska

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-504-3
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 24
Rozmiar pliku: 2,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
19,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Im lepiej znasz nastroje panujące w przedsiębiorstwie, tym efektywniej możesz na nie wpływać i tym samym skuteczniej realizować cele operacyjne działu produkcji. Zadowolony i spełniony zawodowo pracownik lepiej pracuje w zespole, odznacza się silną motywacją i zaangażowaniem w wykonywaną pracę, jest bardziej wydajny. Zadowoleni pracownicy to jeden z warunków pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie w otoczeniu rynkowym. Aby poznać atmosferę pracy, niezbędna jest umiejętność konstruktywnego dialogu z pracownikami. Jego prowadzenie ułatwiają ogólnozakładowe badania ankietowe poziomu zadowolenia pracowników

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »