Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Lean w firmie usługowej - Marzena Leszczyk-Kabacińska

Lean w firmie usługowej

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-302-5
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 19
Rozmiar pliku: 3,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
17,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Doskonalenie branży usługowej, w przeciwieństwie do produkcyjnej, opiera się głównie na projektach i zakupach coraz to nowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jest to zarazem najlepsza, ale i najdroższa opcja. Podobne możliwości stwarza znana z firm usługowych koncepcja Lean. Składa się na nią metodologia 5S i standaryzacja pracy. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in. czym jest Lean w procesach usługowych, gdzie szukać marnotrawstwa w procesach usługowych i jak wygląda proces wdrożenia 5S i standaryzacji pracy na przykładzie firmy handlowej.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »