Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu - Piotr Leśniewski

Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-343-8
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 15
Rozmiar pliku: 1,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »