Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Relacje z klientem - Izabela Kluzek

Relacje z klientem

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-335-3
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 17
Rozmiar pliku: 1,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Opracowanie i złożenie dobrej oferty handlowej nie zawsze oznacza powodzenie w procesie sprzedaży. Bardziej istotne jest tworzenie relacji z klientem i kierowanie nią, począwszy od momentu nawiązania kontaktu aż po jego sfinalizowanie. Pozwala to odnieść sukces przy realizacji bieżącego projektu i otwiera perspektywy do prowadzenia długofalowej współpracy. Poprzez lekturę niniejszego poradnika rozpoznasz typy klienta, dzięki czemu dostosujesz do nich właściwą ofertę, dowiesz się, jakie czynniki warunkują sprzedaż produktu oraz unikniesz najczęściej popełnianych błędów w pracy handlowca.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »