Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Obiekcje klienta - Anna Syrek-Kosowska

Obiekcje klienta

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-329-2
Język: Polski
Data wydania: 16 sierpnia 2013
Liczba stron: 16
Rozmiar pliku: 1,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Handlowcy często reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swoją działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA).

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »