Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Analiza wyników sprzedaży - Julita Zdończyk

Analiza wyników sprzedaży

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-316-2
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 15
Rozmiar pliku: 2,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Dobre planowanie pozwoli Ci zachować ciągłość sprzedaży, a także usprawnić obieg towarów i usług. W zmieniającym się otoczeniu gospodarczym czasem nie uda się dokładnie wszystkiego przewidzieć. Jednak im lepszy masz system planowania, tym lepiej zorganizujesz produkcję i sprzedaż, a także przygotujesz wyjścia awaryjne na wypadek gdy nagle zmienią się warunki rynkowe. W tym tekście poznasz 3 metody analizy wyników sprzedaży. Na przykładach zostaną zaprezentowane różne warianty prognozy sprzedaży, które pozwolą Ci oszacować, które z działań warto zastosować, a z których zrezygnować, by jak najwięcej zyskać, a jak najmniej stracić.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »