Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Nadzór nad jakością procesów biznesowych – outsourcing procesu k... - Artur Preus

Nadzór nad jakością procesów biznesowych – outsourcing procesu k...

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-197-7
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 15
Rozmiar pliku: 4,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Zmiany, jakie nastąpiły w polskiej gospodarce na przestrzeni ostatnich lat, stały się powodem wprowadzenia szeroko zakrojonej restrukturyzacji i modyfikacji istniejących systemów organizacyjnych. Jednym z głównych powodów tego stanu jest dynamicznie zmieniające się otoczenie. Innymi przesłankami weryfikowania efektywności istniejących systemów zarządzania są: niejasne i często aktualizowane regulacje z zakresu prawa, wysokie ryzyko działalności i recesja gospodarcza. Z lektury tej publikacji dowiesz się m.in., jaka jest specyfika i założenia outsourcingu, jak zarządzać finansami w przedsiębiorstwie oraz w jaki sposób dokonywać przeglądu jakości procesu i produktu.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »