Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Informacja zwrotna - jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku - Irena Ochyra

Informacja zwrotna - jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-193-9
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 18
Rozmiar pliku: 4,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
17,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Informacja zwrotna (feedback) w procesie auditu poprawia morale pracowników, ich zaangażowanie w wykonywane obowiązki i wpływa pozytywnie na rozwój posiadanych przez nich umiejętności. Płynące z niej korzyści jednoznacznie przemawiają za regularnym wykorzystywaniem stwarzanych przez nią możliwości. Jej zalety, przedstawione pod kątem wykorzystywania tej procedury w procesie auditu, zostały przedstawione w niniejszej publikacji. Z jej lektury dowiesz się m.in., czym jest informacja zwrotna, jakie jest jej motywacyjne oddziaływanie na pracowników oraz jakie są zasady jej przekazywania.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »