Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta - Artur Preus

Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-190-8
Język: Polski
Data wydania: 3 października 2013
Liczba stron: 15
Rozmiar pliku: 1,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
14,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Zarządzanie zmianą powoduje, że potrzeby i oczekiwania klientów są lepiej zrozumiane, a wiedza ta z kolei pozwala na precyzyjniejsze dopasowanie produktów i usług. Zarządzanie zmianą wydaje się jedynie niewielką modyfikacją procesów badania opinii i satysfakcji klientów. Jest to jednak ogromna zmiana kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Przeczytaj tą publikację elektroniczną, a dowiesz się, czym jest proces zarządzania zmianą i jak z niego skorzystać w celu poznania preferencji Twojego klienta.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »