Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Memoria - poradnik do gry -

Memoria - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8055-613-3
Język: Polski
Data wydania: 2013
Liczba stron: 74
Rozmiar pliku: 10,1 MB
Zabezpieczenie: Brak
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF , EPUB

Poradnik do gry Memoria stanowi kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia. Na każdym z załączonych w nim obrazków wyszczególnione zostały wszystkie istotne obiekty. Opracowanie zawiera ponadto liczne wskazówki i dokładny opis wszystkich osiągnięć.

Skrócona wersja spisu treści:
-Memoria - poradnik do gry
-Intro
-Zaczaruj małą fortecę z patyków, żeby się nie przewracała
-Rozdział I
-Znajdź ukryty zamek do krypty
-Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii
-Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję
-Wydostań magiczną laskę ze wspornika
-Wydostań się z krypty
-Wyrwij drzwi z zawiasów
-Zajmij się raną Nuri
-Rozdział II
-Dostań się na polanę
-Usuń maskę z kamiennego filaru
-Poszukaj świadka w gospodzie
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 49

Informacja o grze

Memoria to klasyczna przygodówka point and click stworzona przez studio Daedalic Entertainment. Gra jest duchowym następcą The Dark Eye: Chains of Satinav i opowiada historię młodego chłopaka Gerona, który próbuje rozwikłać zagadkę zniknięcia księżniczki.

Gra Memoria, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Spis treści

-Memoria - poradnik do gry
-Intro
-Zaczaruj małą fortecę z patyków, żeby się nie przewracała
-Rozdział I
-Znajdź ukryty zamek do krypty
-Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii
-Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję
-Wydostań magiczną laskę ze wspornika
-Wydostań się z krypty
-Wyrwij drzwi z zawiasów
-Zajmij się raną Nuri
-Rozdział II
-Dostań się na polanę
-Usuń maskę z kamiennego filaru
-Poszukaj świadka w gospodzie
-Udowodnij, że opanowałeś nowy czar
-Stwórz kompletny szkic napastnika (1)
-Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego
-Stwórz kompletny szkic napastnika (2)
-Znajdź coś do jedzenia
-Rozdział III
-Podążaj śladami Rachwana
-Sforsuj cierniste krzewy pełne pająków i oswobodź magiczną laskę z pajęczyny
-Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi
-Rozdział IV
-Dostań się do domu Owlrica
-Zbadaj miejsce zbrodni i dostań się do gabinetu Owlrica
-Przeszukaj gabinet Owlrica
-Nałóż maskę Rachwanowi
-Rozwiąż zagadkę szóstego ducha
-Rozdział V
-Ucieknij z pokoju gościnnego
-Przekonaj admirała do udziału Sadji w bitwie
-Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia
-Odzyskaj maskę
-Zgromadź duchy wszystkich żywiołów i znajdź trzy sekretne komory
-Rozdział VI
-Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym
-Rozdział VII
-Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię
-Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty
-Wygaś moc pięciu kryształów
-Pokonaj Kasima
-Rozdział VIII
-Daj Brydzie jakiś znak
-Przywróć się do właściwej postaci
-Udaj się za Brydą
-Porozmawiaj z Fahim i pokonaj dżinna
-Osiągnięcia

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »